miercuri, 5 noiembrie 2014

despre mancare - prima insemnare

Am eu o preferinta pentru Gastronomie, imi place sa gatesc, imi place sa mananc, gustos desigur si imi place sa urmaresc cum asta o fac altii (si sa gateasca si sa manance). Din acest motiv, am decis sa scriu o serie de insemnari, despre ce am reusit sa urmaresc prin localurile din Chisinau, ulterior cred ca o sa ma extind geografic.

Azi scriu despre restaurantul "Pegas"

                     Sursa imagine: diez.md

Ce imi place la ei:
- Locatia, desi e in zona Pietei Centrale, care eu o definesc ca plus 2-3 km in orice directie de la epicentru, a reusit sa nu ia amprenta a tot ce se intampla in jurul Pietei. Unicul minus al locatiei e cand ploua, au fost nu putine cazuri cand lumea care a venit la o supa de peste, a fost nevoita sa-si pescuiasca si masinile;
- Atmosfera in local, desi sint multe mese, si cand e plin localul ar trebui sa existe interferente in discutii, sint bine zonate mesele si te simti comfortabil. La fel, e bine separata zona de fumatori si nefumatori (ultimii sint la etajul 2 si nu invers, respectiv fumul de tigara nu ajunge la etajul 1, cum ar fi fost in cazul cand sala pentru fumatori ar fi fost amplasata la primul etaj);
- Mancarea, ei sint renumiti pentru frigarui, insa preferatele mele sint alte 3 pozitii din meniu - pasta cu carne de iepure, salata olivier cu limba si risotto in vin alb cu fileu de pastrav la aburi, foarte gustos si dupa clasificarea TripAdvisor, preturile ar fi $$, adica foarte decent pentru gust si valoare.
Pasta cu carne de iepure - 80 de lei
Olivier cu limba - 40 de lei
Pastrav la aburi cu risotto in vin alb - aproximativ 150 de lei (pastravul se vinde la 100 de gr.)

Ce nu-mi place la ei:
- Uneori chelnerii sint frustrati si te deservesc exact conform costului mancarurilor comandate
- Vineri si Sambata seara se transforma intr-un local preparty, cu contingent corespunzator, dar exista o solutie, nu mergi Vineri si Sambata seara la Pegas.

Per total, Pegas-ul e "good value for money" si ramane unul din localurile unde merg cu placere si daca nu vreu sa am surprize neplacute cand nu am chef de experimente gastronomice.

O sa incerc sa fac cate o insemnare saptamanal (nu promit), si sa va tin la curent cu modificarile in lista mea de preferinte, inclusiv pe localurile despre care am scris deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu