joi, 13 noiembrie 2014

despre mancare - a doua insemnare

Cum am promis, continui relatarea experientelor mele culinare in localurile din Chisinau.
Azi scriu despre "Pani Pit", candva unul din localurile mele preferate.

Nu sint sigur cand a plecat din lista preferintelor mele, dar cred ca atunci cand la el a ramas foarte buna doar locatia si terasa, si au aparut alte localuri unde se gateste bine.

Acum pe puncte si incep cu ce-mi place la ei:
1. Cum am scris mai sus, locatia, probabil cea mai buna in oras, si in special terasa izolata, de parca nici nu esti la 10 metri de una din cele mai aglomerate strazi din Chisinau, comod, verde, si in serile de vara, muzica vie la aer liber, gorgeous.

                        Sursa imagine
2. Unii din cei mai buni chelneri din Chisinau, care parca lucreaza de o viata acolo, stiu foarte bine meniul, sint atenti, amabili, just perfect.

Ce-mi place mai putin:
1. Cred ca din tot meniul a-si recomanda doar la desert perele in sos de vin, sint super si un pahar de vin (oricum n-ai cum da gres cu vinul, poti alege un vin bun de Purcari, sau Gitana, sau Fautor);
Sursa imagine  Sursa imagine
2. In rest am mai mult obiectii decat laude, spre exemplu salata Cesar e mai mult frunze de salata si nu din cele care se utilizeaza la salata data, dar, care la nunti, pentru a da un aspect mai interesant parjoalelor, se aranjeaza ca suport pe farfurie (mai jos ce se foloseste in salata de la Pani Pit si in stanga, ce asi astepta sa fie. Plus mai este de lucrat  la dressingul pentru salata si crutoane. Si tot aici, recomand sa NU comandati spagetti Carbonara si nici macar Amatriciana, sosul e foarte lichid, probabil amestecat cu bulion si e departe de ce ar trebui sa fie in reteta originala.      

3. Probabil din main dish, pot sa zic de bine de "vitelul suav in sos de whisky" si din salate este totusi una buna: "salata de avocado cu creveti".

4. Dar aici vine alt minus, daca sa vorbesc tot in termenii TripAdvisor, preturile la Pani Pit ar fi $$$ si asta practic niveleaza gustul ok al unor bucate.
                                                                                                                                   Deci daca aveti chef sa petreceti o seara de vara, la o terasa, intr-un loc linistit cu atmosfera buna si sa aveti un desert pe cinste cu un pahar de vin bun, atunci Pani Pit e locul aproape perfect, pentru o cina cred ca asi recomanda altceva.

P.S. Nu ma consider expert, critic, etc, zic ceea ce simt eu (asta in cazul daca cineva o sa vrea sa-mi reproseze ceva :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu