joi, 9 februarie 2012

Pis of shet

Un bun prieten (asha cel putzin vreau eu sa cred ca este) a scris ieri despre importanta gramaticii pentru un blogger, sau pur shi simplu un om. Eu nu o am cu gramatica, cel putzin reiesind din faptul ca scriu fara diacritice, e si asta o scriere agramata. Intrebarea mea este - sunt eu din cauza asta catalogat drept un prost? Poate, dar in mare parte de cei ce nu ma cunosc personal, shi atunci "i don't give a fuck" pentru parerea lor. Credetzi ca, asha scriind strymb "Din tat sufletu dau lu internatu ista de kopkii 100 000 mii di lei, cy lii greu lora", ei ma vor cataloga drept prost, sau agramat?

Nu neg importantza unei scrieri corecte, dar nu asta trebuie sa fie in prim plan cand analizezi "calitatea" omului. Pana la urma tot raman doar ideile, faptele...esentza omului, indiferent de faptul a scris el "iti" prin cratima sau fara.

E clar ce a avut omu in vedere scriind pe perete...paralel de gramatica si ortografie


Sursa imagine

2 comentarii: