luni, 13 februarie 2012

Da iaaaca eu...

Noi nu suntem noi, la cineva dubla identitate se manifesta mai intens, la cineva mai putzin, dar oricum...sunt sigur ca 95% a incercat candva sa prezinte o alta realitate - eu ys director, eu am companie, eu primesc 1 000 de EUR salariu, eu peste 2 luni imi cumpar mashina noua, ma duc in Turcia la Ultra All Inclusive, shi am sex in fiecare seara cu 3 fete odata. 
Realitatea fiind - Sunt un simplu angajat, am salariu 400 de EUR, am o prietena, care are chef odata pe saptamyna, de abia ymi ajunge sa intretzin mashina ce o am shi in cel mai bun caz cred ca ajung in Bulgaria la 3 stele anul asta.
Shi realitatea nu e atyt de rea, daca sa te gandeshti ca traieshti in cea mai saraca tzara din Europa shi tot ce ai atins deja, e extraordinar...dar nu, cum pot eu sa fiu doar asha, adica cum sa shtie Misha? sau Andrusha?...ca eu am mai pytzyn ca dynshii? Prin urmare, se nashte: - "Iaaaca eu..."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu