vineri, 27 ianuarie 2012

Criza

In fiecare seara stau pe Euronews, sa vad ce se mai intampla in lume. Ca cele vreo 2 televiziuni de stiri si foste de stiri de pe la noi, nu ne rasfatza cu transmisiuni de pe mapamond, mai mult seamana a Discovery ID cu urmariri spectaculoase a profesorului din Ciocalteni ce a luat mita sub forma de 2 saci de cartofi, pentru a nu-l lasa clasa pe Ionel, care nu poate trece de clasa a 2-a al 4-lea an la rand.

La Euronews zic ca in lume e criza, eu nu shtiu ce e asta criza, de aia shi ma uit. Nu am vazut pe la noi asha ceva, Porsche shtiu si am vazut, BMW X5 shtiu, aM aLi shtiu, la Drive e rand (pentru a bea Jack cu suc, sau cola), plin feed-ul de Facebook cu poze de la Famous si Cocos Prive...ce e criza? Any help?

Ma simt ca personajele din imagine (cele de jos, ca de cei de sus la noi nu am vazut):

Sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu