marți, 1 aprilie 2014

Dileme nocturne

Am avut un vis noaptea asta, pe scurt ar fi cam asa - mergeam cu masina, spre Bukovel, la un moment a aparut un tanc, care credeam ca o sa ma ocoleasca, dar nu, mergea tot inainte, dar iarasi senzatia era ca va trece nustiu cum peste mine (asa era efectul 3D al somnului), dar pana la urma n-a fost sa fie, s-a urcat peste mine, mi-a botit masina...La volanul tancului era o domnisoara cu buzele vopsite cu ruj rosu si cu fes in cap, eu plangeam de la faptul ca la CASCO am evaluat masina la suma mai mica decat valoarea reala a automobilului, pentru a plati prima de asigurare mai mica...si aici m-am trezit.
Cine stie, conform cartilor, care ar fi descifrarea acestui vis? Sau la mine deja s-a amestecat realitatea cu visul, sau constiinta deja si in somn imi zice sa nu incerc sa economisesc pe orice fleac, ca moldovenii, ca o sa platesc de 2 ori dupa? Sau asta ar fi semn ca nu trebuie sa-ti cumperi masina scumpa, sau ca nu trebuie sa-ti cumperi masina, ca si asa a luat-o razna incalzirea globala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu