vineri, 27 septembrie 2013

Schimbare de atitudine

Acum 1 an si jumatate cantaream 86 de kg (in mod normal trebuie sa am maximum 75) si simteam ca organizmul meu e pe calea cea dreapta...a unui om insurat. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar asha spune lumea, imediat cum te insori, esti pe calea transformarii in barbat adevarat, adica cand camasha nu te  mai prinde pe burta.
De un an si jumatate mi-am pus ca scop sa incap in pantalonii de la facultate si la fel ca si cu toate scopurile mele, am avut si aici over delivery...acum sunt in proces de schimbare garderoba.
De ce insir toata istoria asta? Maine o sa fiu parte a primei performante a Moldovei la Cupa Bloggerilor la Fotbal 2013, ce va avea loc la Bucuresti. Si pe langa faptul ca avusem noroc sa ajung, desi nu ma consider blogger (cel putin in sensul in care lumea vede bloggerii) iar bloggerii adevarati din Moldova, care imi puteau lua liber locul, au fost tentati mai mult de Drumul Vinului decat fotbal, nu a-si fi fost aici, daca acum un an si jumatate nu-mi schimbam atitudinea, fata de corpul meu si de performantele lui cu camashele in particular.
Innot, alimentare sanatoasa si fotbal, cel putin 3 ingrediente ce mi-au permis o mica victorie in lupta cu mine insumi si asigurarea unui loc la acest eveniment (am mai avut noroc si de faptul ca aveam planificate intalniri de afaceri pentru acest week end la Bucuresti, dar asta nu schimba importanta celorlalti factori :))
A, da! Si daca tot vorbeam de noroc, uneori el nu e posibil fara un suport , asa ca multumesc lui Eugen Tomac si Orange Moldova pentru ca au facut posibila prezenta echipei la eveniment. In general sunt placut surprins ultimul timp de cum companiile de telecomunicatie de la noi sustin miscarea bloggerilor (exemplu fiind si Moldcell cu cuptorul blogosferic), asa ca sper o astfel de implicare sa ajute la mai multi cu schimbarea de atitudine.


Noi ne numim #b10 (nu ma intrebati de ce, ca pana la urma sintem 9 in echipa), si mai multe detalii despre noi si nu despre noi, gasiti pe site-ul evenimentului.

Asta a fost prima si una din putinele postari serioase, mai departe promit sa va delectez cu aceleasi ganduri generate de "gandacii" mei, cu care deja sunteti obisnuiti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu