luni, 27 februarie 2012

Sometimes camel

Vreo 3 zile in urma cumparasem o piesa de schimb pentru mashina mea, nu una noua, ca noua nu gasesc prin magazinele de piese (nu muzicale). Ca un reprezentant eminent al natziunii, l-am intrebat pe om: "Da yi di care-ni trebu nie?", sigur i-am zis totzi parametrii mashinii, iar el sigur a zis: "Dap' tat safpadeshti - mashina, dvigateliu, da daca n-a sa mearga, ma suni shi ni-o dai inapoi fara prableme". 
Deci, aici 2 gresheli care nu pot fi iertate unui om ce pretinde a fi oleaca deshtept:
1. Pe Google cautzi cum arata piesa respectiva nu dupa ce dai banii, da pyna te yntalneshti cu omu
2. Cynd piesa nu costa 20 de lei, autentifici notarial tranzactizia, ca dupa asta sa ai cum lua banii inapoi.

Pe scurt, de Vineri seara tot incerc sa ma intalnesc cu Jora, asha cel putzyn yl cheama pe "trii divetshi", sa-i dau piesa inapoi, asha cum ne-am intzeles, in cazul in care nu merge, shi tot de Vineri primesc cyte un "hai ca ma eliberez shi te sun". Daca yl shtitzi cumva, pe Jora cu razborca de Audi din Vatra, cu numarul de telefon 060011199, transmitetzi un privet din partea mea.

Sper shi eu la un happy end, da la moment inca ma regasesc in clipul ista :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu